Lawak - Isteri gigit kemaluan suami

Bites

Bhopal - Dia mahu memasak makanan. Dia mahu dia menjauhkan diri dari dapur . Apa yang berlaku seterusnya antara Jitendra Patel, 30, dan isterinya, Uma Patel, 27 , di daerah Satna Madhya Pradesh adalah meludah domestik di bawah -the- tali pinggang.

Pasangan itu, yang berkahwin pada tahun 2010 selepas pacaran dua tahun, mengklasifikasikan pergelutan yang berikutnya sebagai kemuncak kepada siri ' peristiwa tekanan .

Kejadian itu berlaku di kampung Pagra daerah pada 4 Mei, tetapi datang kepada cahaya pada hari Isnin selepas Jitendra mencapai hospital daerah mengadu bengkak dan pembentukan nanah di dalam alat kelamin .

Apabila Jitendra dan Uma mula berhujah pada 4 Mei, anak-anak mereka cuba untuk memisahkan kedua-dua, dan mereka bersama-sama pergi ke memegang ke bawah , itu apabila dia didakwa sedikit zakarnya .
Pada 5 Mei, Jitendra bertanya Uma untuk mendapatkan dia sarapan pagi. Apabila Uma ditimbulkan telinga pekak, Jitendra pergi di dalam dapur dan mula memasak, kata polis.

Uma mendapat ganas selepas ini dan mula menyerang suaminya dengan apa sahaja yang dia mendapat di tangan .

Semasa pergelutan tuala Jitendra itu jatuh ke bawah mendedahkan bahagian-bahagian penting beliau. Dia didakwa meraih buah zakar dan sedikit off kemaluan beliau. Beliau mampu untuk melarikan diri dan melaporkan perkara itu kepada polis .
Jitendra , bagaimanapun, enggan menjalani pemeriksaan perubatan yang dilakukan takut penghinaan awam . Isterinya telah diberikan kad dan dibebaskan dengan jaminan. Selepas sesi kaunseling oleh pihak polis , mereka bersetuju untuk tinggal bersama-sama .

Tetapi apabila kemaluannya mendapat dijangkiti , beliau berbincang dengan salah satu kawan rapat beliau yang menasihati beliau beberapa penawar tradisional dengan herba tempatan.

Perkara bertambah buruk selepas kemaluan beliau bengkak dengan pembentukan nanah. Salah seorang penduduk warga tua yang dia dihubungi mencetuskan butang panik mendakwa " wanita mempunyai gigi yang berbisa ".
"Lebih baik anda berjumpa doktor sebelum racun merebak di seluruh badan anda, " kata polis memetik aduan Jitendra ini . Ia adalah selepas ini bahawa dia pergi berjumpa doktor .

Beliau dimasukkan ke hospital dengan serta-merta selepas peperiksaan dan pembedahan beliau dijadualkan pada hari Selasa.

Pegawai polis mungkin untuk menambah lebih banyak caj seperti ' cubaan membunuh ' terhadap isterinya Jitendra ini , laporan The Times Of India .
0 Komentar untuk "Lawak - Isteri gigit kemaluan suami"

Back To Top