"Cer citer..macam mana Perak bole kalahkan JDT 3-0" - Dato Seri Vida

Perlawanan bola sepak antara pasukan Perak dan JDT baru-baru ini telah menyaksikan JDT tewas 0-3 kepada Perak. Ramai yang memberi respon positif, dan tak kurang juga yang memberi kata negatif. Adat perlawanan, biasalah ada kalah dan menang. JDT tidak menjadikan kekalahan di Perak sebagai suatu alasan, bahkan TMJ juga dilihat bersikap matang dalam isu ini.
Kali ini, timbul isu video Dato’ Seri Vida bergurau mengenai kekalahan JDT di Perak. Mungkin niatnya untuk bergurau biasa, namun video yang dimuatnaik di Instagram beliau semalam telah mencetuskan kehangatan respon dalam kalangan netizen. Ramai yang memuji dan menyindir penyokong JDT, tak kurang jugak yang menempelak Ratu Kosmetik Malaysia ini tentang perbuatan ‘gurau’ yang dianggap keterlaluan.

Dato’ Seri Vida mungkin sebenarnya berniat untuk bergurau mengenai kekalahan JDT di Perak sementara pasukan Kelantan pula berjaya meraih 1-0 menentang Kuala Lumpur. Ini video yang dimuatnaik oleh beliau di laman Instagram rasminya.

Komen netizen mengenai isu video beliau



Ramai jugak yang memberi komen balas sama ada menyokong mahupun menyelar video yang dibuat oleh Dato’ Seri Vida ni. Iyalah, JDT dah menang banyak piala bola sepak. Sekali-sekala kecundang tu adat permainanlah
0 Komentar untuk ""Cer citer..macam mana Perak bole kalahkan JDT 3-0" - Dato Seri Vida"

Back To Top